Spice, coditze, impletituri … si alte coafuri

Laurette Salon – deschidere 13 decembrie 2009

Posted on: 16/12/2009

Ghici cine a fost la marea deshidere a salonului de infrumusetare al lui Laurette? Miiiiimi🙂

N-o sa va povestesc prea multe despre cum s-a ajuns aici dar am sa va invit sa vedeti cateva poze de la evenimentul care a avut un mare succes, cel putin pentru noi. Este vorba despre o prezentare de coafuri afro unde aprecierile trebuie sa fie pe masura. Vedetele prezente acolo pare-se ca au fost foarte incantate de impletituri, chiar daca la inceput au ezitat.

Gata cu vorba! Enjoy.

Mai multe poze gasiti aici!

Adresa Salonului este pe Str. Tudor Vianu, nr 30 (cu intrare de pe Calea Floreasca, langa clubul Dinamo)

6 Răspunsuri to "Laurette Salon – deschidere 13 decembrie 2009"

fetelor, nu am nimic cu moda, dar andreea tonciu si ramona gabor, s-or fi vazut in oglinda inainte sa plece de acasa? chiar asa? purtam orice doar pt ca e la moda sau e nu-stiu-ce creatie a lui nu-stiu-cine?mamaia mea, d-zeu s-o odihneasca isi facea niste rochii asemanatoare pe care le purta prin curte ,la tara. las-o incolo de treaba, nu purtam doar de dragul modei. unde le e stilul?ca sunt in domeniu, nu de alta…chiar nu au vazut ca nu le avantajeaza absolut deloc?

lorette am auzit ceva de modelele tale personale.faci casting-uri???pentru ca m-ar interesa.multumesc :*

are cineva idee unde se poate gasi hair relaxer in romania? de preferat in constanta….

Aoleu!
LAURETTE,as fi vrut sa imi faci si mie o coafura de multe codite impletite pentru REVELION:D:D:D:P:P:P.
ID-ul MEU ESTE:
aboca@ymail.com

Super tare blogul. am dat peste el in momentul in care ma gandeam la o coafura de revelion. Acum o sa rasfoiesc acest blog pentru mai multe idei. Va doresc succes si un an nou fericit! La multi ani!

sunt coafeza-frizerita si am invatat in canada sa fac si codite, coafuri afro…
daca doreste Laurette sa ma contacteze , cu mare placere.
Ii doresc sanatate , succes in munca frumoasa pe care a ales-o din salonul ei.
tel. 0727753603

Lasă un răspuns

