Spice, coditze, impletituri … si alte coafuri

Galeria Montage – Sambata 30 mai 2009

Posted on: 10/09/2009

Well…hello again!

Dupa o absenta indelungata, revin cu un post mai vechi, pentru a intregi un eveniment important din „cariera” Spicy Hair.

Ei bine, dupa cum poate va mai amintiti, atunci cand v-am vorbit despre Galeria Montage, v-am povestit doar despre zilele de vineri si duminica. Insa lipsea sambata – not anymore!

33

Ziua de sambata a fost ceva mai speciala. M-am trezit cu un telefon de genul „Vezi ca in jur de ora 13:00 vin cu copiii”. Ok…mi-am strans echipamentul si am plecat (cred ca abia ma dadusem jos din pat).  Zis si facut, ajung la locatie si ma trezesc cu… 5 copii😀 un baietel si 4 fetite.  Dar nu oricum, ci toti pregatiti de evimentul unde aveau sa se duca mai departe, si anume botezul surioarei uneia dintre fetite. In acel moment mi-am spus „Relaxeaza-te ca va fi bine, o sa reusesti, sunt niste copii cuminti, nu esti singurul adult, o sa reusesti!!!”

Dar destul cu vorba, hai sa vedem rezultatele!

1

 

 

Pentru ca a fost singurul baietel, Tudor a fost primul🙂

Pacat ca intre timp l-au convins fetele ca… aia nu e freza lui😛

 

 

Si acum, sa incepem cu fetitele.

Alexandra

7 12 14 

Teo

20 15 19

Si acum fetitele care nu vroiau coditze – evident s-au razgandit pe parcurs🙂 Diana si Daria!

21 24 25 31

Per total toata lumea a fost multumita🙂 Si ca tot urma 1 iunie, fetitele au avut parte de ceva admiratie si la scoala!

Pentru mai multe poze, click aici!

 

Lasă un răspuns

