Spice, coditze, impletituri … si alte coafuri

Pe unde ma duc…coafez (II)

Posted on: 16/07/2009

Hello again🙂

Revin cu acest titlu intrucat chiar este adevarat.

7

Acum cateva saptamani, am iesit frumos cu parintii si cu niste prieteni apropiati, la o padure. Vreme frumoasa, gratar, soare, chiar si putina plaja, copilasi nou-nascuti… toate bune si frumoase. Dar ce faci cand la un moment dat ai ocazia de a-ti plimba manutele prin parul lung al unei fetite care biata de ea…tot se plictisea? Da, ai ghicit… Impletesti😀


1 8 2

Si cam asta a iesit🙂 Apropo, ea e Ioana!

5 6 4

9

5 Răspunsuri to "Pe unde ma duc…coafez (II)"

buna ai putea sa mi faci si mie te rog mult de tot m am tot chinuit singura sa mi fac 3 spice pe o tampla si 3 pe cealalata si nu mi ies de nici un fel…….😦😦😦 esty din bucuresti?
si cam cat m ar costa ….momentan satu cam prost cu banii nu am decat 10 lei

Gogooo:X

hey nu sti o adresa care iti arata cum se efectueaza impletitura in os de peste pentru ca am urmat instructiunile si nu mia iesit

am o intrebare stii cumva sa impletesti in os de peste adica daca ai putea sa mi-l explici si mie as vrea sa imi fac si eu singura asa cv

Alege 4 suvite si suprapune-le pe cele situate in interior. Apoi pe cele din lateral, una peste alta si amandoua peste primele. Nu mai trebuie decat ca, pentru fiecare, sa “aduni” din lateral suvite, care sa le pastreze grosimea constanta, pe masura ce inaintezi cu impletitura.

Succes!

Lasă un răspuns

