Spice, coditze, impletituri … si alte coafuri

Ca la 14 ani :) in 2009!

Posted on: 18/06/2009

Asa… aici avem un „banchet” de clasa a VIII-a🙂

8 14 13

Sa facem o mica pauza de la a prezenta cum au mers lucrurile de la Galeria Montaj, intrucat inca mai asteptam pozele de sambata, si sa ne amintim cum eram noi la 14 ani, la final de clasa a VIII-a. Nu stiu cum erati voi, dar eu imi aduc aminte de niste momente foarte diferite de ceea ce se intampla acum. Si anume, em ca ne rugam de diriginta sa ne lase si pe noi sa facem un mic banchet in clasa, aduceam cateva prajiturele, niste suc si un casetofon. Apoi drept de vreo 2 ore, ne zbenguiam si noi fericiti ca e momentul nostru… asta era undeva prin😕 2000 cred – daca nu ma lasa memoria.

Dar sa revenim in zilele noastre!🙂 La ora actuala, un bachet de clasa a VIII-a se desfasoara fie intr-un club/restaurant, fie undeva in afara orasului cu pricina, intr-o statiune montana sau la mare. Ei, ce ziceti de asta? Sa nu vorbim de preturi, de rochii Vals sola, de momente speciale…  Insa un lucru a ramas la fel, profesorii vin cu foitele pregatite de acasa, care mai de care mai incarcate cu cuvinte pe care bietii viitori liceeni nu le inteleg, aceeasi sefa de promotie, tocilara – cum ii mai zic unii, care vine si ea la randul ei cu speech-ul pregatit…

Deci, in concluzie, saptamana trecuta m-am deplasat pana in Alexandria – Romania, nu Egipt…inca😛 – si m-am prezentat cu 2 rochii superbe de gala si cu trusa mea de „coafat”.  Verisoara mea a terminat clasa a VIII-a, cu petrecere in cel mai stilat restaurant din oras…pretul? prea multe zero-uri. Dar cum sunt ei la 14 ani acum? ufff….dificili raaaau. Nu vor sa fie speciali, prefera spiritul de turma si…arata ca la 18 ani de fapt. Sa fie oare de la fast-food? Adevarul e ca in zilele noastre, un copil de 14 ani arata cam a unul de 18 ani…trist… sa nu mai spunem vice-versa. In fine, nu vreau sa supar pe nimeni asa ca sa ne ocupam de ceea ce facem aici🙂

Ea este Daniela, verisoara mea – are 14 anisori🙂

4 10 5

11

5 Răspunsuri to "Ca la 14 ani :) in 2009!"

eu voi avea banchetul peste 3 zile vreau ji eu cateva pareri pt coafarea parului mediu astept pareri contactatima pe adresa mea d mess . pwpici

she is really cute, and nice job done on her hair, really nice job.

Thanks. many many thanks🙂

Da! Foarte bine spus! Daca nu te uiti bine zici ca termina de fapt liceul nu generala :-<.
Totusi, uitandu-ma in urma, parca era mai bine la noi, la 14 ani… Intradevar nu aveam rochii scumpe, petreceri mari…dar incercam sa ne diferentiem prin orice de celelalte clase de a 8a, pana si prin felurile de prajituri pe care le aduceam ;))
O imbratisare calda si un pupic de la prietena ta de 17 ani! :-*

tin minte ca la banchetul meu de la terminarea clasei a VIII a, am avut o rochita de a unei matusi, pe care am modificat-o. Intr-adevar nu ne putem compara cu generatia de azi, sunt mult mai emancipati🙂

Lasă un răspuns

